Retningslinjer for frakt
Vår standard leveringstid er 2-5 arbeidsdager etter bestilling. Under enkelte intensive perioder kan det oppstå avvik.
Du får pakke direkte i postkassen eller hos et utleveringsted i nærheten av der du bor.
Forsinket leveranse
Under høysesong eller ved høy belastning, kan vi oppleve litt lengre leveringstider. Du får en leveringsbekreftelsesmail når din ordre sendes.
Hva koster frakten?
Vi bruker Helthjem og Posten til levering og frakten koster 89kr. Det vil bli automatisk beregnet når du lagrer din ordre. Vi tilbyr gratis frakt på ordre over 1000 kr. Ved gratis frakt velger vi Posten.
Dersom du ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss for din regning. Du vil i slike tilfeller bli tilbudt å få ordren tilsendt på nytt til kr 70,-. Dersom du ikke betaler ny frakt eller ikke ønsker sendingen på nytt vil du bli belastet et gebyr på kr 200,- fra det innbetalte beløp i tillegg til returfrakt på kr 70,-.
Med Helthjem eller Posten kan pakken bli levert i din postkasse. Om det ikke finnes plass vil Helthjem levere denne på din dørmatte eller på nærmeste utleveringssted. Du kan følge leveringen din via en link som Helthjem/Posten vil sende til deg via sms når bestillingen din er på vei. Velger du hjemleveranse og du ikke er hjemme når pakken leveres, er du ansvarlig for pakken fra og med når den leveres på din dør.
Helthjem: Skulle mottaker av pakken ikke ha dekning for hjemlevering, eller budet av andre årsaker ikke kan levere pakken hjem, vil de levere pakken til nærmeste utleveringssted.
Posten: Du mottar din pakke direkte i postkassen eller hos et utleveringsted i nærheten av der du bor.
Du, som kunde står ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse – og betaling av frakt for begge veier. Dersom produktet kommer i retur på grunn av at kunde har oppført feil adresse vil kunden ikke få refusjon for frakten, men kun for selve bestillingen.
*Vær oppmerksom på at dette er estimerte ankomsttider. Vi garanterer ikke levering til rett tid. Vi er ikke ansvarlige for en feil adresse levert av kunden. Det er kundens ansvar å sørge for at den oppgitte adressen er nøyaktig og trygg for levering. Når varen har forlatt lageret vårt, har vi ikke noe ansvar for tapte, stjålne eller feilplasserte gjenstander.
Du får en sendingsbekreftelse innen 1-2 dager etter din bestilling. Dette innebærer at din vare har blitt sendt fra oss og du vil motta en sporingskode der du kan spore bestillingen din.